15 november 2011

Helgen är över och veckan började med ca 13 timmar i en bil. Jag har bara en helg kvar innan det är dags att tacka för mig, känns väldigt skönt att det är upploppet nu. Jag räknar ner varje dag.. 

Veckan bjuder på en ledig vardag idag som jag tänkte tvätta, städa och fixa på sen har jag två kvällspass framför mig, känns lagom roligt. Men helgen blir fri och då kanske vi åker upp till lägenheten och fixar med det vi kan just nu. Vi behöver lägga in hyllpapper, eftersom det är gamla skåp och de är så svåra att rengöra om man inte har nåt ovanpå. Sen måste vi flytta in soffan, tror inte den trivs jättebra i en lada.
Vi har ju också en firar-middag hos mina föräldrar innestående, så den ska vi väl försöka få ihop snart. Förhoppningsvis får vi två jobb att fira, Daniels intervju förra veckan kändes bra och de skulle komma med besked den här veckan! Det är spänd väntan och förväntan! 

Min nya chef ringde också, efter att jag ringde henne. Jag har nog svårt med ouppklarade frågor. Men allt är i sin ordning och jag ska infinna mig måndag 5 december kl 09:00, pirrigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0