4 november 2011

Igår kväll ägnades hela kvällen åt att shoppa. Vi åkte direkt efter jobbet och hade ca 2 timmar på oss innan allt skulle stänga. Och vi gick nog i affärer hela den tiden...jag trodde det skulle gått fortare men vi hann med de affärer som inte finns i stan så det var bra. Det enda som saknas är ett par Levi´s jeans som Daniel vill ha. Men eftersom vi ska åka uppåt idag svänger vi förbi ett köpcenter på vägen och kollar om de har nåt tjusigt. 

Idag ska vi också se vår lägenhet!! Jag är så spänd på hur den ser ut och om vi kommer få plats med sängen i sovrummet eller om vi får tänka om lite i rumsplaneringen... Spännande!

Efter all spänning som varit de senaste veckorna, eller kanske månaderna, så kände både Daniel och jag hur vi nu kan slappna av lite granna. Nu har jag fått jobb och Daniel ska på intervju i nästa vecka till ett jobb! Vi hade minst sagt en fantastisk onsdag där allt bara föll på plats och vi kunde på riktigt se framåt.
Det enda negativa är ju att jag börjar jobba 5 december och Daniel slutar inte sitt jobb förrän sista januari...så vi blir veckopandlare nån månad och det känns konstigt. Det blir väldigt ovant att inte få somna ihop och träffas varje dag efter jobbet, äta middag ihop... Skumt blir det, men jag hoppas det går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0