7 november 2011

64 dagar senare kom lingonen och jag kunde boka tid för de prover som måste tas till infertilitetsutredningen.

Huga, jag kan inte minnas att jag någonsin tagit blodprov...motvilligt får jag erkänna att jag är ganska nervös, men positivt är ju att jag får reda på om det finns några sjukdomar som ligger och gror. Negativt är ju att jag inför ett av dessa prov ska vara "lugn och avslappnad". Går väl så där om jag ska vara ärlig...

Helgen tillbringades uppe i nya hemmet. Vi kolalde in vår lägenhet som är jättetjusig! Jag är helnöjd med våra val av tapeter och golv! Kommer bli kanon att bo där. Vi får plats med sängen och soffan, hur bra som helst!

Nu måste jag rusa, annars hinner jag inte stressa ner inför proven...
Update kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0