nytt jobb??

Idag tog jag mod till mig och ringde till rekryterande chef. Jag har haft magknip och känt mig stressad och tiden bara tickar på. Visserligen sa de att det nog inte skulle ta mer än tre veckor, som det blir på torsdag.
Men iallafall så kunde jag inte hålla mig mer utan slog en signal för att höra när man kunde tänkas få besked. Och besked och återkoppling skulle jag kunna få senare i veckan, eventuellt senare idag eller imorgon. Gah, fortfarande nervigt! 

Hon lät glad, hon kände igen mig efter att jag presenterat mig, verkade hemlighetsfull och lite lurig. Samtliga tecken kan passa in på ett positivt och ett negativt besked. Antingen var det en röst fylld av sympati för att jag kommer få beskedet att jag blir arbetslös. Eller så var det lite lurigt för att hon inte får säga om jag får jobb. 

Så jag får väl vänta och se...

...kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0