provtagningen

Det var över på 5 minuter och kändes inte speciellt mycket, så jag ahde inte behövt oroa mig för sprutan. Däremot vågade jag inte titta när hon stack mig med den, men jag är nöjd ändå. 

Nu är det bara att vänta på provsvaren, jag hoppas de ger mycket info till läkarna och att det går fort att få svar! Om en vecka lämnar Daniel sina prov, så kanske inom en månad får vi tid igen.
Ett litet bekymmer är ju dock att jag kommer att bärja jobba i Västerås 5 december. Hmm, undrar om man kan flytta på utredningen till ett annat landsting eller om man kan vara kvar där man är. Eller om man eventuellt kan göra alla undersökningar på en annan vårdcentral som rapporterar resultaten? Aja, det är ett bekymmer som börjar 1 februari 2012.
Idag är jag glad över att vår utredning nästintill är klar, faktiskt! Det mesta är gjort nu, bara att vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0