17 oktober 2011

Det är måndag efter jobbhelg och jag är ledig.

Nu har jag haft min anställningsintervju och nu kan jag inte göra mer än att vänta på besked, förhoppningsvis kommer det inom två veckor men jag skulle väl hellre räkna med tre veckor. Alltså till i början av november. Känns faktiskt lite segt att behöva gå och vänta på att få reda på om jag får jobbet, som vore guld!
Så skönt det vore om jag skulle ha jobb när vi flyttar så min fina kan få hitta vad det är han vill göra och söka de tjänster han vill ha. Jag vet att han söker och tar det han vill för att jag ska kunna få ha lite krav på mina jobbsökningar och ganska snart kan varken han eller jag vara kräsna...men vi håller tummarna! Intervjun kändes bra och jag har fina referenser.

Vi har ju även vår tid på infertilitetskliniken nästa vecka, en månad har vi ju väntat och den har sprungit förbi. Jag är så spänd på vad de har att säga.

Idag ska jag fixa lite till min finas födelsedag. Det är nästan två månader kvar, men det gäller att vara ute i god tid så man slipper stressa runt i december när alla är julklappstokiga. Det räcker gott och väl nu när alla är halloweentokiga.

Förhoppningsvis blir det mobilblogg under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0