18 oktober 2011

Effektiva dagen!
Jag har hunnit tvätta, diska, köra 30 minuter pilates och 30 minuter yoga och klockan är inte ens 11. Och faktiskt känns kroppen mer rörlig och jag fylldes av både lugn och energi. Lustigt att man alltid lyckas glömma hur skönt det känns med yogan, för att köra ett pass och komma ihåg fördelarna på en gång?

Jag har ju en yogamatta och 4 timmar ledigt varje vecka för att kunna köra lite.
Jag måste säga att Youtube är fantastiskt på det sättet, det går att söka fram olika pass som håller en hög kvalitet så det finns egentligen inte så många ursäkter längre.. Bara att bestämma sig och köra på! En dag kanske det är ajg som yogar vid stranden och får till en fin och inspirerande bild..
Bild tagen från healthyoga.com

Kommentarer
Postat av: Sanna

härligt foto där

2011-10-28 @ 12:00:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0