24 oktober 2011

Helgen har varit fantastisk! Det var många helger sen som vi bara hängde här hemma, ensamma. Under sommaren åkte vi upp till mina föräldrar varannan helg och det fortsatte en bit in på hösten sen jobbar jag varannan helg. Och de helger vi inte åkt nånstans har folk kommit hit, så det var välbehövligt att bara vara och umgås och ta det lugnt.

Fredagen bjöd på fredagsmys i tanken, men vi somnade ifrån filmen och vaknade utvilade på lördagen. Och då tog vi det lugnt och åkte och handlade en eltandborste och lallade på. Och igår bytte vi till vinterdäck, tänk att det redan är dags!! Det gick hur smidigt som helst och sen var det fika som blev middag hos Daniels pappa.
Jag lärde mig också ganska mycket om kameran och foto, eventuellt åker vi upp till fotomässan i november! Yay!

Summa summarum: Fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0