27 oktober 2011

Det första mötet för fertilitetsutredningen är avklarat! Det känns väldigt skönt att det är gjort och nu har vi fått en drös med remisser för olika prover som ska göras.
Hade jag fått välja skulle de vara gjorda redan, men det är önskvärt att göra mina blodprover första eller andra blödningsdagen, så jag får snällt vänta in lingonveckan och hoppas det går att ordna. Annars kunde jag göra proven när som helst, vilket jag tyckte lät konstigt. Jag misstänker att det är några hormon de vill mäta som är kopplat till mensen, men det kanske man kan få fram på andra sätt ändå..

Oavsett vad, så börjar det hända grejor nu. Och det är inte längre nåt abstrakt, utan nu gör vi något konkret för att rätta till det här lite. 

Och jag har fortfarande inte fått nåt svar angående jobbet. Hua, denna väntan är olidlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0