inspiration

Jag har tyckt att den här bloggen saknat något. Man kan inte veta när man börjar med något, om det kommer att bli så som man tänkt sig.
Tanken är fortfarande att jag ska kunna skriva om fertilitetsutredningen som snart börjar, men sen har jag ju upptäckt att man kan skriva om så mycket mer.
Jag själv vill ju bli inspirerad av att ha den här bloggen, då kan jag ju inte haka upp mig på ett ämne. 

Så jag kom på vad som saknades; bilder! En ren bild-blogg blir det nog aldrig, för jag tycker om ord alldeles för mycket. 

Sen vet jag att man inte är überinspirerad varje dag, men för de dagar jag är det vill jag också minnas extra mycket så det finns lite energi att ta av de där dagarna när allt känns grått och tråkigt. Därför har jag knåpat ihop en liten lista med saker som jag, idag, tycker ger mig inspiration:
kärlek
yoga
foto
musik
citat
allbecauseviyoga

"dreams are useless untill we put them into practice"

 

 

"if you believe you can, and believe it strongly enough, you’ll be amazed at what you can do"

 

"It's not a silly little moment,

It's not the storm before the calm.

This is the deep and dying breath of

This love that we've been working on"

- John Mayer - Slow dancing in a burning room


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0