22 september 2011

Oj vad glad jag är att det är torsdag! Ibland ger jobbet energi, men just för tillfället tycker jag att det bara tar en massa energi. Orkar inte med tjat och gnat och deras attityder alla gånger. Dessvärre är det inte mycket man kan säga för att de ska sluta, det är bara att gilla läget och längta till helg.
Nu kommer jag att vara ledig fyra underbara dagar och jag ska njuta av varenda en. 

Imorgon bitti åker vi uppåt för att fixa med nya lägenheten. Det ska bli fantastiskt roligt!
Sen ska vi umgås med mina föräldrar och det gillar jag också. Förmodligen kommer min pappa och sambo fortsätta med "projekt trådlöst", så det blir nog en del teknik-snack och fix. Jag vet inte om det är dags att köpa nya datorn, men det vore roligt så får jag också leka lite och prova på hur det funkar med en Macbook air. 

Och inte minst ska vi ju åka lite mer uppåt för att min fina ska få uppleva vår historia och se hur det ser ut där vi kommer ifrån, så när vi pratar om ställen eller personer har han en bild att ta fram. Det var ett tag sen jag var där uppe också, det är nog 1,5 år sedan, så jag behöver också uppdatera minnet lite. 

Känner jag mig själv, kommer jag inte att skriva under helgen. Däremot ska jag försöka fixa lite bilder tills måndag så blir det ett bildinlägg som får summera helgen

Ha en fantastiskt härlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0