26 september 2011

Okej, det blev inte riktigt som vi planerat i helgen. Två av tre saker blev gjorda och det var alldeles lagom. 

I fredags åkte vi ganska tidigt för att hinna till hyresbolaget och färghandeln innan lunch och det gjorde vi med god marginal. Vi har nu valt golv och tapeter, nästan allt blev så ljust det bara gick utom hallgolvet som kommer att bli grått. Praktiskt tyckte jag eftersom det oftast blir smutsigt i hallen och så slipper man se en massa smuts.
När det var gjort mötte vi upp mina föräldrar och gick en sväng på höstmarknaden. Mycket mysigt och sen blev det en lunch på stan.
Under lunchen började min pappa prata om den trådlösa friheten som är under konstruktion och vi såg på honom att han ville ha sin lilla MacBook Air där och då. Så sagt och gjort, vi åkte till Mediamarkt i Västerås och köpte den. Det blev en snabbis på det nya shoppingcentrumet Erikslund.
För min sambos del blev det mycket installation och jag hjälpte mamma lite med maten och myste med katterna. 

Det blev alltså ingen sväng extra uppåt, utan vi hade fullt upp med att bara hänga och leka med datorn och äta mat och bara njuta av livet.
Nu är det en ny vecka, jag jobbar lite under veckan och helgen. Men nästa vecka är min födelsedagsvecka! Till min födelsedagshelg kommer min bästa vän och hennes sambo så vi ska umgås och ha det riktigt trevligt. Jag ska redan under veckan nu börja planera maten och bakeriet inför det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0